-
Ziek- & herstelmeldingen
Ziek & herstelmeldingen
Alle historische verzuimgegevens van medewerkers zijn overgezet naar VerzekeringsInzicht en de inloggegevens voor het aanmaken van een account heeft u ontvangen. Vanaf 1 januari 2023 doet u alle ziekmeldingen via VerzekeringsInzicht. Heeft een werknemer zich bij u ziekgemeld? Dan geeft u dit uiterlijk de tweede ziektedag door in VerzekeringsInzicht. Is uw werknemer hersteld of is er sprake van deelherstel? Geef dit dan ook binnen twee dagen door in VerzekeringsInzicht.
Juiste gegevens belangrijk voor optimale re-integratie
Voor een optimale begeleiding van uw zieke medewerker moet de casemanager beschikken over de juiste gegevens zoals:
- NAW gegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
Vragen?
Neem dan contact met ons op. Het telefoonnummer is 070 - 301 1687. Of stuur een e-mail naar info@saszorgportaal.nl. Wij helpen u graag verder.